Jag har Twilight dvd!!

Idag kom min mamma hem med Twilight dvd som jag har längtat efter så himmla mycket!
Tänkte berätta vad som kommer med på just den som jag fick.

Hon köpte den från Amazon.com och med på dvd finns 2 skiver.



Skiva 1.
- Extended scenes (not seen in theatres)
-
Audio Comentary by director Catherine Hardwicke, Kristen Stewart och Robert Pattinson
- Music Videos från Muse, Paramore och Linkin Park.

Skiva 2.
-
En detalierad, 7 delar dokumentar som ger dig den ultimata "insider look" om hur Twilight skapades.
- Deleted Scenes (never seen before)
- Behinde the scenes

(Subtuitles är English SDH* och Espanol)

Hon kom också hem med.


- The complete illustrated movie companion Twilight
(I den finns jätte fina bilder, citat och Utvalda repliker ur Twilight)

- Twilight
Directors Notebook

- Twilight spelet från Cardinal
(Frågesport bordsspel)





Thanks Mom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0