En grej om New Moon trailern

När jag tittade på trailern så blev jag lite ledsen för att i en intervju Taylor gjorde ett tag sedan sa han att en scen som han längtade till var när han hoppade in i Bellas rum och försökte få henne att förstå att han var en varulv.
I trailern så blir han till varulv mitt framför henne och då blev de lixom fel med boken och allt. Tills jag insåg ett fel. :)

Som ni ser på denna bild under när hon springer från Laurent har hon på sig en orange ryggsäck.



Nästa klipp ser du under och då skriker hon "Jake run!" har hon inte på sig en ryggsäck och inte äns samma kläder.



Nästa klipp på bilden under är när hon kastar sig under Jacob och då ser man ingen orange ryggsäck.



Så nu tror jag att de är klippt så man ska tro att han gör de mitt framför hennes ögon direkt men förmodligen så har Taylor inte ändrat på de han sa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0